Söndag

Idag är det Söndag för er som inte hängt med i svängarna! Jag gillar söndagar faktiskt. För en Söndag är en riktig slappardag! Det finns liksom inga måsten. Man bara e. Och det är gott, man kan verkligen slappna av. Lördagar är det ju oftast fullt upp på, massa saker som ska göras. Bara för att man är ledig. Men söndagar, då kan bara slappna av, för allt är ändå stängt :) Skööönt.

Igår städade vi inne i bilen, det var behövligt! Gudars va man samlar på sig saker alltså. Men nu är den städad. Gott det är att ha garage! Vi drog även fram stolar och ställde på terassen igår, där satt vi och sög i oss alla vårtecken som fanns! D-vitaminer också :) Öppnade ett fönster och satte på musik gjorde vi också. Då mådde vi! Mer sådana dagar tack!!! T va ute i Uddevalla igår med några kompisar så mamma kom hit och hade myys med mig och Flis igår. Det va gott.

Och nu sitter jag här, fick mig en sovmorgon idag för mamma kom in när hon hörde att Flis vaknade. Vilken lyx! Så jag sov ända till 10.30! Det va riktigt skönt! Va man uppskattar en sovmorgon alltså! :) Idag ska vi ha söndagsmiddag här hos oss igen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på att laga faktiskt. Ugnsstekt falukorv med mos kanske? Mja, vi får se vad jag hittar på. Nu tänkte jag bjuda på lite bilder, det va ju ett tag sen! :) Vi ses hej då




















Lite blandade pis ifrån jul/nyår.. Får börja bli flitigare med kameran tror jag. :)

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0