Sommar

Ja mina vänner, då går vi emot ljusare tider och med stormsteg emot sommaren. Underbart. Men innan sommaren är här får vi chansen att njuta av en alldeles underbar vår. Att för första gången känna doften av vår, det är ju alldeles alldeles underbart. Att få känna doften av regn-blöt asfalt, ännu mer underbart. Och sist men inte minst, att känna doften av nyklippt gräs och grill, FY SATAN VA UNDERBART! :) DÅ är sommaren här. Så ja, jag ser nu en ände på vintern och en inte alltför långt borta sommar. Så nu ska här slutas klaga och börjas njuta istället! För tiden går fort, ibland alldeles för fort. Så gör som jag, passa på att njuta istället, man vet aldrig när det är sista gången för det. Ha de gott, nu ska jag dra och njuta av ett solarium! :) Ha dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0