solar sönder..

.. mig! Är så sjuuukligt trött på att vara blek att jag smäller av. Förra sommaren var jag ju inte direkt brun heller, så det va ungefär 2 år sedan jag hade en riktigt fin brun färg. Orka. Men nu har jag iallafall bestämt mig för att inte slösa mer energi på att gå runt och känna mig blek så jag har börjat sola. Solar som en j*vla dåre gör jag. 3 gånger i veckan! Hör och häpna! Men så ska jag ju inte hålla på i all evighet, ska ju bara bygga upp en bra grun. Sen ska jag sluta sola mycket, bara någon gång då och då. Så det så! Nu får det ta mig f*n vara nock! ;) Men tycker det går förbannat segt med färgen, känns inte som att det händer ett jota. Men men, säkert inbillning, vad vet jag. Det va väl vad jag hade att säga om det antar jag...

Idag har vi inte gjort så mycket.. Mest tagit det lugnt, ätit tacos. Ikväll blir det inte många knop heller, antagligen horisontalt läge i soffan. Imorgon däremot ska vi käka middag hos mamma. Kanske kanske ta en öl med Bella, får se. Är inte apsugen på att gå ut och ta en pilsner i uddevalla faktiskt.. Men men.. Det får återstå att se helt enkelt. Nu ska jag lägga mig. Hoppas jag inte får liggsår. Ha de gött





Kommentarer
Postat av: alexandra

stoppa tillbaka den där räkan på pizzan duu!!!!!!!

2011-03-19 @ 00:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0