Selda

Idag ringde Foffen och frågade om jag ville komma och hälsa på lilla Selda :) Och det ville jag jätte gärna!! Så jag for till NÄL i ilfart!! Dom ligger på ett rum där man får lov att ta emot besök nämligen :) Kom dit vid halv 6, helt plötsligt va klockan halv 9!! Tiden bara rusade iväg! Och harrreeegguuuuudd va söt hon är!!!!!!!!!! Jag dog nästan lite! Lilla lilla rultan! Jag höll henne en stund, och jösses va lätt hon va! Kändes som att hålla i en fjäder typ :) Pytteliten!! Jag va iallafall överlycklig över att få träffa dom allihopa ! Har längtat massa efter att få träffa lilla familjen!! Nu ska jag hoppa i säng, men ska bjuda på en bild på henne :) Fick godkänande av dom :) Natti!!

















<3 SELDA 20110303 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0