Seeg

Idag vaknade jag med världens huvudvärk -igen-, Flisan gjorde ju inte direkt saken bättre med att sätta igång och skrika och va grinig det första hon gjorde heller... Jag va sådär munter när jag väl orkade mig upp ur sängen. 2 alvedon och några glas vatten senare piggnade jag till lite. Då va det bara att sätta igång med allt som inte gjordes igår.. Fixa och trixa med banken, ringa SAAB om försäkringskostnader, ringa bilhandlaren, där emellan ringa och uppdatera T.. När det va klart satte jag igång med veckans matsedel.. Skriva inköpslista på ingredienser som saknades etc. Aa just det, emellan bilfixet och matfixet la jag Flis för sin lilla nap.. Och nu är jag klar med allt det där. Nu skall det bara handlas och tvättas och dammsugas. Det är ju Tisdag gott folk. :)

Snart är det dags för ansökan till högskolan. Spännande. Har iallafall bestämt mig för vilket yrke jag ska jobba med. Många tycker säkert det är världens tråkigaste yrke, andra kanske inte :) Jag tror jag tycker det är roligt och intressant. Svårt att säga då jag inte ännu är helt kunnande om det. Men tror det blir kanoners! 4,5 års studier blir det iallafall. Som det ser ut nu:) Sen vet man aldrig vad som händer på vägen.. Men min magisterexamen ska jag iallafall ha förr eller senare!:) Känns iallafall bra att ha bestämt sig för vad jag ska utbilda mig till! Mer om det en annan gång. Nu ska jag göra nåt vettigt. Lägga in en maskin kanske. Hej då







Ganska exakt 1 år sedan man såg ut såhär :) 2 veckor innan Flisan kom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0