Pust

Ingen tsunami på Bali, gött! Hoppas att det inte blir några efterskalv. Skönt att Bali blev skonat, desto värre för Japan. Hemskt! Alla dessa människor som blev drabbade. Man undrar lite vad som håller på att hända. Den ena naturkatastrofen efter den andra. Men men, jorden måste få skaka på sig ibland också antar jag.

Idag har vi varit på Vattenpalatset, det va super mysigt och roligt! Flisan bara älskade att bada bubbelpool :) Och att "simma" runt och skvätta vatten i äventyrsbadet! :) Min lilla rilta, hon börjar bli stor nu! Men ändå så liten.. Tiden går fort, snart är hon 1 år! Helt otroligt.. Ja ja.. Bilen är för övrigt helt underbar att köra, och det känns LJUVLIGT att ha Flis fram! Inte ett ljud har hon gett ifrån sig! Förutom när vi va påväg hem förut, men då va hon så trött att ögonen gick i kors :) Så det funkar super att ha henne fram! Ingen är gladare än jag! :) Så det känns toppen att vi bytte bil! Denna är dessutom lite mer komfortabel :) Men men, så vart det med det! Ikväll blir det mys i soffan.. Åt fisksoppa till middag idag med vitlöksbröd, är proppmätt! Så hoppar nog godis och annat dylikt idag.. Imorgon är det söndag = söndagsmiddag, denna gång hos pappsen! Fransyska står det på matsedeln denna gång.. Wonderful! Nu ska jag garva lite åt min onge, hon är den roligaste jag vet! See you later aligator

Kommentarer
Postat av: Rubenbenedicte

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-06-02 @ 12:50:58
URL: http://rubenbenedicte.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0