Plantera?

Jag undrar när det är dags att börja plantera utomhus? Tex. blommor? När är det dags att så liksom? Jag googlar på det, men det ända som kommer upp är plantering för cannabis eller gojiträd? BLOMMOR TACK! :) Jag vill ju börja rensa i trädgården va tusan. Men men, det får la bli ett senare projekt.

Camilla och Thea har precis gått och Flis ligger nu och sover. Vad skall man göra sen då? Ikväll har vi blivit bortbjudna på middag till Hanna, det ska bli mysigt. Undra vad hon har hittat på för mat? Mmmm maaat... Hahaha.. På torsdag ska min mormor passa Flis i några timmat för då ska jag åka med Camilla tilt Gbg en sväng. Jag skall vara chaffis igen :) Men men, det va la vad jag hade och skriva idag. Ganska tråkig info antar jag. Nu skall jag gå in och se om jag kan hitta mig en OnePiece som jag tänkt göra i typ 1 år! Haha :) Seg? Mjo.. Men dom är ju så förbannat dyra och det är en speciell jag vill ha, men antingen är den slut eller så finns den inte i min storlek. så ska se om den ska komma in igen. Ja ja, ha de flott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får la testa med lite fröer. där står det på förpackningen när de ska sås. :)

2011-03-29 @ 23:46:47
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0