ohoy kamrater

Va visst ett par dagar sen jag skrev, men har haft och göra hela helgen. I Lördags va vi hemma hos Brandt och umgicks, va jätte trevligt! Sen åkte jag, Brandt och Hellberg ner till Kullgrens i nån timma, hade verkligen skit kul! Träffade massa människor jag inte träffat på jätte länge! Vi avslutade natten i Barndts spabad, med en alldeles utomordentlig utsikt över byfjorden! Sen tog jag och Torra en taxi hem till mamma. Hade en toppen kväll med andra ord! Igår va vi ute hos Foffen, Alida och Selda. Där bjöds det på söndagsmiddag, stek! Otroligt gott! Vi hade det jätte mysigt! Sen framåt kvällen åkte vi hem och hade soffpäs framför TV:n.. En härlig söndag! Och idag är det måndag.. Jag och Flis har inte gjort något vettigt alls. Skickade in en "grattis" annons till Bohusläningen förut, Flisan fyller ju snart. Så nu e det gjort, då behöver jag inte tänka på det. Synd att hon fyller på en söndag bara, så annonsen kommer synas på lördagen.. Säger man annons? Haha, låter ju helt fel iallafall.. Skitsamma. Det ända vettiga vi antagligen skall göra idag är att åka till Blomsterlandet, eller Blomsterhallen som det heter i Trollhättan. Ska leta efter en skit snygg "hylla" som jag såg hemma hos en bekant. Får se om den finns kvar. Nu börjar Flis bli otålig så nu får jag sluta knappa.. ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0