No pics

Fick inte till några bra bilder alls när jag skulle fota, så jag skiter i det. Får la försöka förklara istället. Kör på vitt och gammalt möter nytt. Är ju inte färdig för 5 öre, har fortfarande möbler som skall köpas så det är lite svårt att fota en helhet. Har bara vissa delar klara än sålänge. Men nu när det börjar bli vår vill jag ha mycket ljus så allt går i stort sätt i vitt. Med gröna växter. Mycket gröna växter! Vill att det ska vara ljust. Och det är det ju :) Har alltid kört på det lite mer "indiska" "bohemiska" stuket när jag inrett, men nu har jag helt bytt! Så det ärmycket nytt och många saker som jag gjort mig av med. Men det känns mycket ljusare och fräshare såhär. Klädkammaren är inte heller färdig ännu, känns som att det börjar bli lite jobbigt att inte ha någon garderob.. Letar efter en snygg stor palloch en hög vit byrå, än sålänge har jag inte hittat något som fallit mig i smaken. Sen skall det ju in en kristall dit också, och det är ju inte det billigaste.. Men men, det kommer när det kommer. Man ska inte stressa, för då köper man bara för att köpa. Och då blir det inte som man tänkt sig. det har jag lärt mig med åren iallafall :) Så det får ta den tid det tar. Golvet är klart iallafall, bara lister som skall målas och sedan sättas upp. Ja ja, nog om det. Någon gång ska jag väl lyckas fota bra :)

Idag skall vi på middag hos min far, gryta tror jag att det skulle bli. Gott! Men innan dess ska vi in till Uddevalla, T skulle rensa ur något förråd. Jag åker till mamma och chillar under tiden. Hmm, va väl inget mer för denna gången. Må bäst!






Sommar i Skeppsviken -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0