Natta

Snart är det natta igen.. Dagarna bara rusar förbi! Blev ingen mer joggingrunda idag, fick änna räcka med en imorse. Känner att jag börjar bli stel i ryggpartiet, axlarna, armarna och magen igen. Har även träningsvärk i hakan och kindbenen. Kan man ens ha det? Haha.. Kanske spände det mycket igår när jag boxades? Ja jag vet i tusan faktiskt, har aldrig haft träningsverk där förr. Ja ja, vad har vi mer gjort? Vi har suttit ute och myst mycket, grillat och annat gott. Fick gjort iordning mina fönster i v-rummet också, blev skit bra! Tänkte jag skulle dela med mig av min inredning någon dag. Undrar hur ni tror att jag inreder? Ibland kan jag tro att någon har en helt annan stil än va den har när jag kommer hem till den första gången. Rätt kul ändå. Ja ja, det får jag fota imorgon när det är ljust, det blir bättre bilder då. Nu ska jag nog köra några sit-ups, rygg sit-ups, armhävningar och ben 90 grader. Sen kan jag slappa med gott samvete, joggat och powerwalkat har jag ju redan gjort :) Imorgon blir det motion igen! Nu ska här banni mig tas tag i det där med träningen! Så jag kan slippa grina över det. Jäklamupp man är ibland alltså! :) Nää, ha de gottmina vänner! Så höres vi imorgon! MÅ BÄST, för det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0