Morning!

Vilket fint väder det är ute idag minsann! Imorse när Flis väckte mig blev jag super stressad, för jag upptäckte att T låg kvar i sängen! Men så visade det sig att han va ledig idag.. Gött mos! :) Så nu är han och Flis ute och går med vovven. Själv satte jag mig framför datorn en stund, ska snart börja göra mig iordning. För jag ska iväg och handla lite blommor och sådant med Camilla sen. Btw, jag och T kom på världens grej precis, så j*vla bra verkligen! :) Lite sjuk kanske, men j*vligt bra! Om det är lagligt, men det tror jag. Ja ja, vi får la se. Natten har varit sådär, Flis vaknade när vi la oss och va as pigg. Sånt är alltid lite halvjobbigt. För då är man ju så jäkla trött. Men men, nu drar jag. Hejråå






















Lite minnen ifrån min resa på tu man hand till Thailand -08 :) looovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0