Mördar-Frida

Jag hatar slagsmål verkligen, jag kan inte fatta vad meningen med att slåss är? Ärligt talat, det är ju så otroligt löjligt och onödigt att det nästan är pinsamt att skriva om det!  Jag är rädd att något ska hända mina bröder tex. Och nu har en australiensare slagit KF, jag hatar australiensare nu. Jag hatar folk som slår andra. Hur fan kan man göra det? En vuxen människa? Har inte deras föräldrar lärt dom någonting eller? Eller är dom bara efterblivna? Dom måste vara efterblivna eller otroligt bekräftelsesökande. För dom måste ju tycka att det är skit coolt att slåss! Yeah...... Shit, man får veeeerkligen respekt för dom. Ärligt, hur kan sådana folk ens tro att andra respekterar dom? Man kollar ner på dom och tycker synd om dom. Har dom inte kommit längre i utvecklingen än så, ja, då är det fan synd om dom! Dom kommer ju aldrig bli nånting, bara en j*vla luffare. Aa, så är det! Så från och med nu, så hatar jag australiensare. (eller inte, kanske bara dom som gjorde så, men jag är arg nu, så då skriver jag alla, det känns liksom bättre) Hoppas dom ramlar och slår sig när dom surfar. Nu ska jag återgå till att hata australiensare fram för CNN istället. ha de spade. Alla som slåss är efterblivna och kommer aldrig bli nånting! J*vla pack!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0