Monday

Jag försöker börja gilla måndagar. Har alltid tyckt at tmåndagar är en väldigt trög dag. Men nu har jag börjat träna på att gilla måndagar. Jag har dessutom kommit på trixet! Man ska ALLTID ha någonting man ska göra! Tex. åka till badhuset, träffa någon kompis, åka till IKEA, ja nånting helt enkelt. För då har man något att se fram emot på söndag kväll. Idag hade jag dock inget planerat på schemat, vilket resuterade i att dagen känns trög och oerhört långtråkig.. Det ända jag ska göra är att sola, men det är ju ikväll. För övrigt har vi nada planerat med andra ord.. Men men, funderar på att kasta in Flis i bilen när hon vaknat och åka till Uddevalla.. Men vet inte, får se. Annars åker vi nog bara till affären och handlar ingredienser till en kladdkaka eller nåt. Vi får se helt enkelt.

Imorgon hade jag tänkt att åka till vattenpalatset med Flis igen.. Hon tycker ju det är så kul att bada. Dock är det ganska dyrt att bada där tycker jag. 35 kronor för Flis och 65 kr för mig.. På helgerna en 10:a mer per person.. Och så länge badar vi ju inte.. Men men, skitsamma, det är ju kul iallafall! :) Har nog inget mer att berätta faktiskt.. Hörde att Sanna åkte ut ur BB igår, hon va rätt lame så det spelar ju ingenr oll.. Tråkigt för Roddan dock.. Men men, skit i det.. Nu ska jag kolla DH! Ha deeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0