Lovely day

Har vart en kanon dag! Förutom en grej, annars har allt vart super!! Det dåliga med dagen var att Flis kastade iväg våra hemnycklar i bilen (mmm, i bilen) och jag kunde inmte hitta dom!!?? Dom bara försvann! Jag vände ut och in på hela bilen 2 gånger, men nycklarna var väck! Så jag fick ringa T och säga att han fick komma hem.. En trött unge efter 2 timmars bad + hungrig, de är inge kul att vara utelåst då... Fick improvisera och åka och köpa nappflaska och välling och börjamata henne i bilen. När vi kom hem igen va T som tur va hemma! Så då kom vi in :) Det va en lustig men irriterande insident! :) Men bada, de älskar hon iallafall!! :D Satan i gatan va galen hon är! Baby bassängen är ingen hit, men äventyrsbadet, det är tydligen grejer det! haha :) Hon blir helt galen verkligen, får hålla stenhårt i henne för hon kastar sig och ska dyka under vattnet hela tiden! Min lilla pudding! <3

Nu på kvällskvisten tog vi oss en promenad, de va härligt. Till middag blev det spenatsoppa, alla tiders! Och nu nanar ungen så då blir det soffmys med karl framför TVn! Nu är det inte långt kvar tills Flis fyller 1 år.. Har redan börjat planera kalaset! Haha.. Funderar på att baka en tårta som är 1*1 meter.. Jag gillar inte tårta så alla andra får äta den! Det blir ju en grymt stor tårta, men va tusan, man fyller ju bara 1 år en gång i livet! Och då ska man väl slå på stort? 1 år är ju det häftigaste att fylla enligt mig. Men men, det är jag det.. Nu ska jag hoppa ner i soffan, det förtjänar faktiskt jag tycker jag. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0