Ledsen

Min lilla docka har en jobbig kväll, hon bara gråter och gråter.. Men nu tror jag att hon somnat. Ibland har hon sådana kvällar. Varför vet jag inte, och det hjälper BARA om jag är där inne känns det som. Men på dagarna är hon världens pappigaste unge alltså! Då total struntar hon i mig och ska BARA vara med pappa! Haha.. Vänder han sig om och tar ett steg storttjuter hon! Om jag gör detsamma, ja de struntar hon fullständigt i! Haha.. Men på kvällarna är det tydligen bara mammsen som duger när hon blir såhär ledsen. Men men, sån va man väl som unge också antar jag. Det va alltid mamma som va bäst om man va ledsen! :) Men men, nog om det.

Idag hade vi som sagt söndagsmiddag, jätte trevligt! Innan alla kom så tvättade jag bilen, kände mig som en riktig über Svensson när jag stod där på uppfarten och tvättade bilen! Haha.. Men det är väl just va man har blivit, en riktig Svensson! Och jag älskart! :)

Imorgon bär det av till bilhandlaren igen för att värdera bilen mm. Så får vi se vad nästa steg blir. Hoppas vi kan byta bil SNART!!! Då ska jag installera Flisans barnstol det första jag gör! :) Har föresten kommit på vad jag önskar mig i förtidig födelsedagspresent, en cykel! Och en barn cykelstol till Flisan! Så kan vi cykla istället för att åka bil korta vägar:) Har kommit fram till att cykel är 100 gånger bättre i vbg stad än bil iallafall! Hela staden är ju enkelriktad så glömmer man tex. lämna filmerna, så måste man köra runt hela staden en gång till! Haha.. Jobbigt läge. Gjorde den tabben 4 gånger i lördags! Så när jag uträttat mina ärenden fick jag åka och tanka. ;) Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner till Flis och T! Sussa sött! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0