Hos Camilla

Nu sitter jag här hemma hos Camilla.. Flisan sover och Camilla hämtar Bellan på dagis. För en liten stund är det alldeles tyst, helt sjukt ;) Haha.. Annars brukar det vara full rulle med alla ungar! Men de är la gott det med. Idag vet jag inte vad som händer, inget speciellt tror jag. Imorgon däremot ska jag och C (Camilla) åka och handla blommor, krukor och lampkjolar. Så ska jag fixa iordning fönsterna i vardagsrummet. Ska bli muucket trevligt! Nu har jag inget mer att skriva, hade jag haft några bilder hade jag bjudit på det, men nu är jag inte hemma. Ha de gott. Hörs säkert senare


P.S, idag när jag loggade in på FB blev jag alldeles överlycklig, en bebis hade precis kommit till världen och sedan fick jag även se att en liten va påväg! Önskar dessa familjer ett STORT grattis! <3 D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0