Handla

Idag var jag på Ljuspunkten, hittade sååå mycket fina grejer jag vill ha! MEN, jag höll i kortet och lät bli att handla någonting! :) Jag stod emot frestelsen och gick därifrån tomhänt! :) Meeen, jag ska dit imorgon eller senare kanske.... ;) Haha. Håller ju på att greja i mina vardagsrumsfönster, så ska handla lite lampskärmar och sådant. Hittade även en snygg gardin (rullgardin i tyg) som jag antagligen skall köpa och ha i mitt lilla köksfönster. Men vi får se, än får ju inte handla ihjäl sig :) Ja ja, vad har jag mer hunnit göra idag då? Umgåtts med Camilla och Thea, nu blir det lunch med mamma och Flis. Har inte så mycket mer att skriva nu. Vi ses. Hej då






När jag va 15 år........... jäää jäää jäääääääääääää :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0