Hallåja

Nu har jag vart på banken i Uddevalla, skrivit på papper och lite sånt. Imorgon åker jag och hämtar nya bilen! Äntligen kan jag och lillskiten åka bil !!!!! :D Då ska jag åka och hälsa på folk hela itden :) Idag har det först snöat, då blev jag lite besviken. Men ingen ide att lägga för mycket energi på det, finns ju ändå inget man kan göra åt saken :) Men sen gick det över till spöregn, personligen så tyckte jag om det. Va längesedan det regnade riktigt ordentligt! Ända jobbiga öär att skorna och sockarna blir blöta när man är ute. Men egentligen, va fan gör det? Bara att torka ju.. Nu ska vi snart bege oss hem till vbg igen. Så ska jag sticka bort till vattenpalatset och sola! Och för er som solar, jag lovar er, har ALDRIG solat i sådana grymma solarium!!!! 12 minuter räcker gott och väl!! Och dessutom är det grymt fina solarium! Ett litet tips ifrån mig, till er! ;) Så den senaste veckan har jag varit en flitig besökare på vattenpalatset :) På lördag ska vi nog dit hela familjen, dock för att bada :) Kanske kanske tar mig en sol.... Det återstår att se.. Jaaa, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer! Har en liten överraskning hemma som väntar på T, alltid lika roligt att överraska folk tycker jag :) Ingen stor grej direkt, bara en rolig! Nää, kanske skriver några rader sen igen!! må bäst! frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0