Baaada

Idag ska jag och ungen bada! Det ska bli skoj! Vi ska åka efter att hon vaknat, för då är hon en pigg liten skrutt istället för en trött liten argbigga! ;) Så nu nanar hon och jag passar på att göra allt klart för take off! Skulle gå in och ansöka till en utbildning precis, tänkte ju passa på att göra det medans Flis sov.. Men näääää, då öppnar inte det förens kl. 13! skit också.. Men ska iallafall ringa angående dagis/dagmamma till Flis nu.. Efter sommaren är det ju dags.. Fy satan va jag hatar det! Jag vill verkligen inte det egentligen. Men för att kunna gå i skolan så måste vi ju. Känns sådär faktiskt.. Men men, det är långt kvar........ Ja ja, nu ska jag ringa om det iallafall.. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0