At home

Så då vart man hemma.. Eller ja, kom hem vid 3, men vi stannade kvar utomhus. Släppte ut hunden och lekte lite i trädgården. Satan va gött med egen trädgård! Flisan spatserade runt och inspekterade alltmöjligt. 45 min senare kom pappsen hem, efter en liten stund gick vi in. Och nu sitter jag här och T är inne och ska lägga Flisan. Funderar på när vi ska få vårt skattebesked. Hörde att försäkringskassan drar för lite skatt så att man får betala tillbaka. Det suger ju. Har faktiskt aldrig betalat tillbaka skatt någon gång. Har alltid fått tillbaka. Oftast ganska mycket. En gång fick jag tillbaka 9000 kronor. Dom satt som ett smäck!:) Måste iallafall be om hjälp för att fylla i den där blanketten, är ju en massa som skall fyllas i när man har hus har jag förstått. Men men, det återstår att se vad det blir. Hoppas hoppas inte att man behöver betala tillbaka någonting iallafall. Please...

Ikväll står ingenting på schemat, myskväll med T. Men ska nog smita iväg en halvtimme och sola.. :) Det gör nog ingenting... :) Nu drar jag. Ha de gott!












Jag och Maaaaria hade mustasch-fest en ångestfylld söndag för lääängesedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0