Asså vaaa?

Redan torsdag idag.. Fy fan, för varje dag som går så kommer jag en dag närmre dagen då jag inte ska vara hemma med Flisan mer. Fy fan. Jag gillar't inte! Men men.. Det är ju bara för 2 månader, sen ska jag va hemma med henne över sommaren. Och tobias med typ.. Så det kommer bli en bra sommar!! Och sen är det höst och då ska hon börja på dagis. Jag gråter ihjäl mig. Hittade tt privat dagis jag ville ha henne på, men det va fullt i höst. Ska dit på fredag och titta och sätta henne i kö. Jag vill verkligen att hon ska gå där. Dom hade så himla bra prioriteringar. Och aktiverade verkligen barnen. Och så va dom ute mycket. Satan att det skulle va fullt då. Men men, tills hon får en plats får hon la gå på kommunalt dagis. Eller hos dagmamma. Vi får se hur det blir. Jag får iallafall panik. Nu ska jag äta lite frulle. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0