Äntligen

Äntligen har vi fått internet här hemma!! Bara 5 månader senare :) Haha.. Men men vi har ju klarat oss ganska bra ändå! Men skönt att ha de nu iallafall! Idag träffade jag min vän Foffen, han ringde och frågade om jag ville möta honom på Junkyard en snabbis, och de ville jag ju naturligtvis :D Och jösses vilken söt liten flicka dom har fått! Han visade kort på henne :) Jag fick tårar i ögonen, de är så otroligt vackert att se ett helt nytt litet liv! Har blivit otroligt blödig med sånt efter att jag fick Flisan. Men iallafall, hon va så söt så hälften hade vart nock! En bukett blommor skickade jag med honom tillbaka till Alida och lillskruttan iallafall :) Sen va vi och handlade kläder till Flisan och då kunde jag inte låta bli att köpa lite babykläder också, gud va söta dom är alltså! Men men, det får dom en annan dag!

Nu ligger vi i varsin soffa och päser, Flisan somnade precis. Vad mer har vi gjort idag? Vi har varit hos bilhandlaren, äntligen! Så nu ska vi byta bil, ska bli oerhört skönt att kunna ha Flisan fram. Helt omöjligt att åka med henne ensam i bilen nästan. Hon blir vansinnig där bak och gallskriker tills man stannar bilen. Så att ge sig ut på längre turer är omöjligt när man är ensam. Och det är ju lite jobbigt. Men nu ska vi ju byta :) Ska bli så skönt! Och dragkrok är det på denna bilen också, man tror inte att man behöver det men det gör man ju verkligen! Så det är ju bra det också. En SAAB 9-3 blir det antagligen. Va och provkörde den idag. Så på måndag ska vi dit igen. Så ska dom kolla in våran bil och värdera den och lite sånt. Har kommit på att jag är väldigt intresserad av bilar. Det visste jag inte :) Men det är jag ju tydligen. Haha. Bilar är jätte roligt. Varför vet jag inte, jag bara tycker det!? Ja ja, så är det. Viktigast är att kunna ha Flisan fram. Så vi kan åka bil om vi skulle behöva det. Nog om bilen. Vi får se hur det blir på måndag.

Håller på att framkalla bilder, så det ska jag återgå till nu. Ha en trevlig kväll! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0