26 mars

idag har det ju varit stråååålande väder! ljuvligt! Startade dagen med en powerwalk runda med jogging intervaller. Konditionen måste bli bättre, det märker ju jag. Igår va jag och tränade med Camillas kille, han håller på med MMA och boxning och sånt. HARREGUD, snacka om att jag va gryyyymt stel idag! Haha.. Det är grym träning de där alltså! Men inatt drömde jag dock att jag bryt näsbenet och att Paolo Roberto hjälpte mig! HAHAHAHA.. Men men, jag ska hänga med honom lite då och då och träna, det va riktigt kul. Även fast jag var urusel på att boxas! :) Bra träning är det iallafall. Men men, idag skall jag vara chaufför åt fina flickor! Camilla med systrar + lite fler skall nämligen ut på galeij. Så då ställer jag upp som chaffis! :) Blir kanske liiite sugen när det är sånt här väder, men orkar nog inte ändå. Va ju ute en sväng förra lördagen.. Räcker med någon gång då och då känner jag. Blir helt slut :) Vad har jag mer att berätta? Vi skall precis tända på grillen, årets första grillning! Lööövely! Så idag blir det grillat till middag.. allt bra underbart att ha hus! Det rekommenderar jag! :) Nää, ha de nu gött folk! Bye bye





Såhär ser man ut när man vart på Havsbadet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0