20.40

Precis haft en jätte trevlig kväll på Blåsut tillsammans med familjen och Hanna, som var värd :) Det bjöds på en god wok och trevligt sällskap! Sen spelade vi ett frågespel resten av kvällen. Hade jätte mysigt verkligen! Efterrätt blev det också, så jag är så mätt så mätt. Så nu blir det horisontalt läge i soffan resten av kvällen! DH börjar ju 21 och sedan kommer BB kl 22! Bra TV-kväll med andra ord :) Mjaa, vad finns det mer att skriva? Tycker faktiskt att jag är grym på att blogga om man får lova att säga så. Skit många uppdateringar på en dag! Och faktiskt med bilder i de flesta inläggen. Jag är ju riktigt bra ju! Hahaha :) Borde satsa helhjärtat på det kanske? Njaaa.. Skriver mest när jag har kollat allt på nätet och inte har något att göra. Så det kanske inte är så helhjärtat kanske. Nää, nu har jag inget mer att skriva. Ha de flott och må bäst! Frida










Där är dom 3 fönstrena var för sig, är nästan klar med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0