16.48

Idag va jag och Flisan på Överby, vi skulle bara till H&M och köpa "finskor" till henne och kolla på en långklänning och ett par shorts till mig. 1 timma tog det. Haha :) Flisan skulle ju prompt gå själv! Och hon gick ju överallt verkligen. Och skulle titta på precis allting och prata med alla hon stötte på. Hahaha, jag garvade oavbrutet alltså. Satan va söt hon är min lilla pussgurka! Skor och långklänning fick vi iallafall med oss hem. Och en kanin som hon vägrade släppa. Så den har hon gått och kramat sen hon fick :) (en mjukis kanin alltså) Haha.. Sen har vi väl inte vart på så mycket fler utflykter idag.

Funderade på om jag skulle åkt till U-valla och gått på den där tjejkvällen på HairX, men struntar nog i det. Tar mig en jogging/powerwalk tur istället. Och en sväng till solariumet :) Sen ikväll ska jag ha mys med Camilla hemma hos henne, vi har ju inte träffats sen igår!? Say whaat? ;) Haha.. Men de ska bli trevligt iallafall. Prata lite strunt och prata lite gott om sommaren. Nää, nu ska jag dra på mig lite andra kläder, stoppa hörlurarna i öronen och bege mig ut. Ha de spade







Ett par år yngre, jag och mina bröder samt kusiner! Så söta vi e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0