16.09

Flis sover och jag har satt mig framför datorn. Funderar på om det finns någonting jag "måste" göra, men kan inte komma på något. Så det känns som att jag kan sitta här med gott samvete :) Läste precis en kommentar jag fått av någon falafell, eller vad h*n nu hette? På förra inlägget då jag la upp 2 bilder på mig och Flis, h*n tyckte jag inte skulle hänga ut henne så mycket för det va inte bra för hennes uppväxt. 2 bilder? Shit, då kan vi ju inte gå ute bland folk för då kan ju faktiskt någon se oss. Shit pommes. Jag får maskera hennes ansikte så som Michael Jackson gjorde på sina ungar tror jag. Aa så får det bli. Så inte hennes uppväxt blir förstörd.

Nog om detta. Nu kom min gubbe hem, honom ska jag nog krama sönder nu. Annars är allt fint. Ha de gott allihopa, och glöm ej, lägg INTE ut några bilder på era barn, deras uppväxt kan bli skadad då!








Sittplats i hallen, en gammel piratkista och 2 kuddar! :)





Vardagsrumsfönster, dålig bild men lite syns det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0