123

sitter hos mamma i uddevalla nu, satan va grå den här staden är alltså. Den är verkligen grå! Super grå. Det va det första jag tänkte när vi kom, va grått det är. Och dystert. På söndagar dör liksom en hel stad. Sjukt ändå. Inte ens i vbg är det så! Haha.. Ja ja, skitsamma. Vet inte vad jag ska hitta på. Väntar på att Torra ska bli klar hos sin pappa så vi kan åka ut till min pappa och äta. Tänkte jag skulle ta mig en springtur där ute. Men har så jäkla ont i hela kroppen. Känns som att träningsverken kom imorse. Orka. Ja ja, så är det ibland. Skulle va fint om den försvann snart dock. Men ska inte klaga, sånt är tråkigt. Jag e tråkig idag. Jag passar in i uddevalla idag, jag e grå och dyster. Haha. Frida goes Uddevalla. Näää, nu driter jag i detta. Ha de bra gott folk. HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0