Strömavbrott...

... IGEN??!! Vad är det för fel på den här staden egentligen?? Det är ju jämt strömavbrott här! ORKA!! Men nu kom den äntligen tillbaka.. När strömmen går så försvinner 3G täckningen också.. Så jag har börjat fundera på om det ligger något lurt bakom det här.. Min första tanke var ju att det va utomjordingar som håller på att förbereda en attack. Därför bryter dom ström och täckning så att att man inte ska kunna kommunicera med varandra. Och för att snappa upp all viktig information ifrån hemliga organisationer. Så nu har jag börjat oroa mig för att det finns en hemlig rymdbas under jorden eller i ett berg här nånstans i Vänersborg. Som sagt, dom placerar säkert ut sånt på ställen man aldrig skulle misstänka att dom fanns på. Med andra ord, Vänersborg är ett ganska uppenbart ställe. Liten stad, men ändå inte för liten. Ingen håla eller en ödestad som "Skee", om man nu ens kan kalla det för en specifik plats med namn. Så med detta vill jag nu gå ut med en varning, håll ögon och öron öppna! Förbered er på det värsta. Kom på flyktvägar och hemliga gömställen. Och sist men inte minst, bunkra upp med mycket mat och skaffa ett vapen som ni kan döda aliens med!!!! Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 23:05:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0