Steget!

Jag skulle ta steget och gå med i Postkodlotteriet, de sista trappsteget på mitt numera tvättäkta svensson-liv! Men så sket de sig.. Känns inte bra alls. Hade ju en känsla av att jag skulle bli rik! Men icke.. För jag har inte e-legetimation på den har datorn, och med detta program vi har så kan man tydligen inte ha de heller.. Typiskt. Hur ska de nu gå med de sista trappsteget? Kan man skicka efter en medlems-blankett eller? Jag måste gå med i postkodlotteriet. NU! Skit också. Jag har ju snöat in på detta nu. POSTKODLOTTERIET!!!! Jag måste gå med i POSTKODLOTTERIET!!!! NUUUUUUUUU!!!!!!!!


Okej, de va de. Nu över till nåt annat. På Lördag smäller det, volleyboll-turnering!! Detta inkluderar ju en del alkohol och en del mat också. Men de är luuugnt.. Kommer bli storslaget! Längtar. Nu ska jag nog gå ut och sola. Solen kanske har värmt upp uteplatsen lite nu. Må bäst allesammans! Skepp ohoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0