Sjävlmord

Låg i soffan och grejade med datorn när T plötsligt säger, "gå in på flashback, de e nån som ska ta självmord live kl. 21".. Say whaaaat??? Och mycke riktigt, det fanns en tråd där det var en tjej som skulle ta självmord kl. 21. Hon skulle ta piller och dricka lite, sen skulle hon hänga sig. Hon tyckte inte att livet va värt att leva. Hon kände sig ensam och tyckte att hennes kompisar struntade i henne. Tråden blev nerstängd, så jag vet inte hur de gick för tjejen ifråga. Men är inne på Flahback för att se om det kommer upp nån tråd så att man får veta ifall de hänt flickan något. Hoppas att hon inte gjorde något dumt. Det va sjukt att läsa iallafall.. Speciellt alla korkade kommentarer ifrån folk som tyckte att hon skulle göra det, för att det var underhållande. Man blir ju bara trött och sur när man läser sånt. Idiotiska människor.. Varför göra någon mer illa genom att skriva sånt? Jag fattar inte. Men men, alla äro vi inte lika snälla. Nu ska jag se om jag kan få tag på Camilla. Ha en fortsatt trevlig kväll. Och kom ihåg att vara snälla emot varandra. Vem vet, kanske är det någon man känner som skriver något sånt nästa gång? Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0