REA?

Varför hittar man aldrig något på REAn? Iofs. så hittar jag aldrig kläder. Jag måste verkligen vara på ett speciellt humör om jag ska hitta kläder. Och nu förtiden är jag sällan på de humöret. Så jag hittar med andra ord aldrig några kläder. Köper mest små saker till hemmet. Eller kläder till Flisan. Idag skulle jag se om jag hittade något till midsommardagen. Nada. Köpte en ny mascara istället. Och ett torrschampoo. Sen rundade jag av det hela med lite hudlotions och schampoos. Och en matta och två handdukar till lilla badrummet. Och kritor till Flisan, som hon kan måla på asfalten med. Dom tyckte hon va jätte roliga att bära runt på. Så de roade hon sig med i typ 30 min. Och att klättra upp på en pall. Min bästa tjej. Hon äger, de gör hon verkligen. Jag kunde inte vart stoltare! Hon är mitt solsken. Idag va vi föresten och hälsade på på hennes nya dagis. Hon ska ju börja på dagis i augusti. Det verkade toppen och Flisan tyckte det va roligt med alla barnen. Känns skönt. Har varit orolig för det där med dagis ett bra tag nu. Man vill ju inte lämna bort sitt barn till vem som helst liksom. Men dagispersonalen verkade jätte mysiga. Och det var en fin miljö. Ja ja, nog om det va? På lördag blir det party, det ser jag fram emot. Hoppas min lilla förkylning har försvunnit tills dess. Tror det kommer bli grymt kul. Eller ja, det vet jag att det kommer bli. Bra folk - Bra fest. Ja ja, nu har jag inget mer att skriva. Ska nog ta en dusch. Eller klämmanågra PH avsnitt. Må bäst







Team FF 4-life! <3    Mars - 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0