PH DK

För er som inte fattar vad det står för, Paradise Hotel Danmark. Iallafall, jag är torsk på det. Sommaren 2009 va vi ett gäng som va über torsk på det. Och sen dess har man liksom gått och väntat på det. Och NU har det börjat igen!! Och vet ni vad jag upptäcker när jag sitter och kollar på det? (kollar på nätet) Att det finns EN TILL säsong!! Den innan!! Gissa om jag blev glad, eelllleeerrr? Så nu har jag 64 avsnitt av en säsong, som jag kollar medans jag väntar på att nästa avsnitt skall släppas ifrån den nyaste säsongen. OH YEAH. Jaaa, så nu vet ni det. Har inget att göra så jag skrev ett inlägg till. Snart är det lördag och kvällens outfit är fixad och klar. Känns löövely. Slipper man tänka mer på den. Det blir ljusna slitna jeans skjorts, ett vitt lite kortare löst linne, lite bruna remmar i jeansen samt armband och skor. Har inte bestämt mig för om jag ska köra på kilklackar eller platta skor ännu dock. När det blir lite kallt tar jag på mig en ljus ljus grå lite kortare långärmad tröja. Kul att veta eller? Hö hö hööö.. Håret kommer jag köra utsläppt med lite beachlockar i. Ska även ha lösögonfransar och maasssaaaa smink. (= förutom mascara och lite kajal, - ögonskugga.. wooow) Med andra ord, jag kommer bli döööö läcker. To die for! Eller? Alltså, undra om man får mer läsare om man skriver sånt? Lägga upp dagens outfit och försöka se lite snygg ut? Jag läser ju sådana bloggar, men tror inte att jag skulle kunna göra det själv faktiskt. Jag skulle känna mig så dum när jag står där och tar kort på mig själv i någon pose för att få med allt.. Hahahaha, nää de skulle jag aldrig kunna göra. Inte för att jag tycker de är dumt eller töntigt eller så att göra det, men jag skulle aldrig kunna vara så allvarlig bara. Jag hade nog bara börjat skratta åt mig själv i spegeln :) Men ni som gör det, fortsätt, alltid kul att se olika klädeskombinationer. Nää, nu har jag inget mer att skriva. Ska se om jag kan hitta en bild på mig med kläder :) ho ho hoooo.. må bäst!!





Hitta en när jag va super gravid.. den ända spegelbild jag har.. hoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0