Morning!

Dåligt väder idag igen. Men man blir ju inte förvånad. Defenitivt inte när man kollar på vädret.. Ho ho ho. För då vet man ju redan... :) Har precis testat min nya mascara, höll ju på att få krupp på min förra. Denna va mycket bättre!! Inga klumpar och fina delade fransar! Precis som jag vill ha det. Jag kör ju på vattenfast, för då håller sig fransarna böjda hela dagen! Ett litet tips om dina fransar inte håller sig böjda. Idag ska vi till Överby igen, ska se om jag hittar någon tröja. Ska köpa nåt armband också tror jag. Får se vad jag hittar. Nu ska jag peta i mig lite frukost, jag hatar frukost. Det är äckligt med frukost. Blää.. Jag tror jag väntar en liten stund till. Jag kan inte äta frukost, det växer i munnen på mig. Varför har vissa så svårt för att äta frukost? Det suger ju. Det är dagens viktigaste mål och jag kan inte äta det. Ja ja, jag får googla på det. Ha de flott!





Mitt A-barn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0