Midsommarafton

Men det har väl inte undgått någon antar jag? Sitter för tillfället ute hos min pappa. Alla tar en powernap efter maten. Att man kan bli så mätt på sill och potatis?? Jag är ju inte så förtjust i sill, men vid varje "sill-högtid" så äter jag en sill. Så förhoppningsvis kommer jag så småningom börja tycka om sill. Jag vill gärna det. För det finns ju så många olika sorters sill och de ser så gott ut. Men men, det kommer väl med tiden. Nu skall vi snart åka bort till midsommarstången och dansa lite. Det skall bli trevligt. Nu kom min pappa in och suckade när jag sa at jag skrev i min blogg... Verkligen en internet fantast.. -eller inte- :) Nää, men nu får jag dra. ha de flott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0