God kväll!

Har precis haft besök av T's arbetskamrat med respektive. Dom va här och hämtade en duschkabin som vi inte skulle ha. Så nu sitter jag här i soffan och irriterar mig på vårat alldeles alldeles otroliga SKIT "sommar väder". Jag orkar inte med det. Här går man och längtar och längtar efter sommaren och vad får man för det? REGN OCH STARKA VINDAR, samt en medeltemperatur på 16 grader. Kul? Not. Vart är solen och medeltemperaturen på 26 grader? Borta med vinden. Bokstavligt talat. Nog gnäll om vädret. Till helgen är det midsommar. Underbart. Jag gillar midsommar. Påmidsommarafton blir det mys med familjen och på midsommardagen blir det grymme utgången med grymma brudar. Vi är bäst på fest. Då tar vi bilen och puttrar ut till kusten. Lööövely. Så vi hoppas på kanonväder där! Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Sånt börjar jag tänka på typ 1 vecka innan. Om inte längre. Jag hatar att stå där och inte veta vad jag ska ta på mig. Då blir jag på dåligt humör och tycker att allt är fult. Så sånt måste jag börja planera lååångt innan. Så att allt är klart när jag väl ska ut. Konstig man är egentligen. Men antar att alla har lite konstiga ideer för sig. Och märkliga måsten. T håller föresten på att inreda vårat garage till ett tränings-garage. Han får göra vad han vill, bara jag kan köra in bilen. Så han ska skruva upp skenor i taket så man kan dra en boxningssäck fram och tillbaka. Så då kan man träna varje kväll om man vill. Gött mos va tusan. Nää, nu orkar jag inte skriva mer. Må bäst! Här får ni lite blandade bilder på mig och annat löst folk!























Aaaaa, de får räcka för denna gången!! Lite pics ifrån "Koronan".. De va grymt! Ha deee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0