431 års fängelse..

Kul liksom. Undra om man tycker det va värt att begå de brottet man gjorde då? Känns väl lite som att man skulle ångra sig ganska mycket.. Men att ta någon till fånga i 19 år, för att sedan tortera och våldta denne person.. Mjo, men då är väl 431 års fängelse ett ganska bra straff. Ångest och dödslängtan, de får vi hoppas att de lilla äcklet får leva med i resten av sitt liv!

Ja ja, skit i de nu. Idag är det ju super väder ute!! Helt underbart!! Flisan vaknade 5 imorse, personligen hade jag väl inte tagit upp henne och gått ut i ett ljust rum kanske.. Jag hade nog bäddat ner oss i een säng i ett mörkt rum så att hon kunnat somna om. Så jag har väl vart på lite halv dåligt humör nu dom senaste 2 timmarna. Ibland förstår jag mig inte på män?! Men men, nu har vi iallafall varit vakna i 2 timmar redan, de kommer bli en låååååååååång dag!! Och den skall jag avverka igenom att suga i mig så mycket sol jag bara kan! Blir en tur till överby senare också. Måste hitta nåt att ha på mig imorgon ju.. Va där i 5 timmar igår, hittade inte ett skit! Men de va en sån där dag ni vet, de spelar ingen roll hur mycket man tittar, man tycker allt är fult. Så jag hoppas på att jag har en bättre kläddag idag! Nä, men nu ska jag nog försöka hitta på något kul. Typ städa eller nåt. JIPPIIIII!! Ha en underbar dag i solen, de ska vi ha! Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0