Mör

Idag har jag grejat hela dagen känns det som.. Flisan har liksom bara fått haka på. Fast först hade vi lite fm. mys med Camilla, Bella och Thea :) Men när dom gått, satte jag igång att greja.. Vattna blommor, gräsmatta (håller på att så nytt gräs på diverse ställen), och tomat plantor. Efter de satte jag igång med städning.. När Flisan är med tar det ungefär dubbelt så lång tid, så de höll jag påmed i en 2 timmar ungefär.. =) Sen somnade hon.. Då gjorde jag de sista på städningen. Skura skåpsluckor mm.. Sen kom T hem, då satte jag igång att klippa häcken.. För hand.. De tar tid och ack va mör man blir.. Men nu är de gjort. Gott! Så jag slängde mig nyss på soffan och T får laga mat. Med andra ord, jag ville bara berätta för er hur hurtig jag vart idag! ;) Nu ska jag äta maaaat!! Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0