Handywomen

Igår fick jag äntligen tag på en vit "steg-hylla", så den har jag suttit och skruvat ihop idag! När den va ihopskruvad så fattades de ju naturligtvis saker att fylla ut den med, så jag for iväg till en Antik Kuriosa affär här borta i Vbg. Där köpte jag en gammal bok som jag la i hyllan :) Meeeen, jag köpte även ett gammalt fönster som jag gjort om till en jätte stor "fotoram".. Så jag håller på att fixa och trixa med kort nu.. Kommer bli döööö läckert när de är klart! Sen ska jag hänga upp den på en vägg.. Fast jag ska inte hänga den helt inpå väggen utan en bit ifrån väggen.. Kommer bli über snyggt! Men men, nog om inredning nu då.. I helgen ska jag vara ensam hemma för första gången :) Jag har aldrig varit ensam hemma här, ska bli skönt faktiskt.. Men kanske lite läbbigt, jag e ju minst sagt mörkrädd. Men de löser sig.. Ska ha tjejkväll här på lördag hade jag tänkt. Kommer bli grymt! Så är du tjej och min kompis så är du bjuden! Tveka inte på att komma! Nu ska jag plocka ur mina linser. Ha en fortsatt trevlig kväll.. Tänkte jag skulle fota fönstret och hyllan när allt kommit på plats. Så får ni se hur händig och pysslig jag är! ;) Må bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0