Friday

Hopp hopp så har ännu en vecka passerat. Denna veckan bjöd dock på sol och underbar värme!! Va hände där liksom? :) Meeeeen.. inte hela veckan såklart. För nu regnar det igen, och det skall de tydligen göra hela helgen.. Men men, man får la va glad för dom dagarna man fick iallafall. Lite bättre blrv brännan iallafall :) Dock fick man ägna mer timmar i skuggan än solen då de blir för varmt för busan att vara i solen. Men så är det. Och de funkar ju de med, vi fick ju bada massor iallafall!!

I helgen skulle jag vilja gåpå Transformers 3.. Hoppas jag kan göra det. Föresten, i tisdags va jag på bio, själv! haha =) va helt OK faktiskt. Kommer jag nog göra fler gånger. Även fast de kändes lite pinsamt att sitta och torka tårarna helt ensam.. haha =) men what the hell, de va de ju ingen som såg? eller? =)..

Annars inga planer alls. Rätt gött faktiskt. Har väl egentligen inget mer att skriva. Så ni får nöja er med detta. Ha de spade






Snacka om svullet ansikte! Haha :) 1 veckan innan busan kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0