uttråkad

Jepp, är uttråkad så det står härliga till.. Brist på fantasi, ja. Men men, de är ju fredag! :) ?



Har funderat lite kring FB, de är ju egentligen rätt sjukt. Jag blir mer och mer övertygad att det är någon sorts "FBI/CSI/MYNDIGHET" etc. etc. som köpt FB. Senaste är ju att man kan "visa alla sina vänner vart man är :) :) :) :)", sjukt? Ehhmm, JA! Alla vet ju i stort sätt EXAKT allting om alla snart, tom. vart f*n man är? Personligen håller jag sakta men säkert på att bojkotta FB, har tex. förbud på att uppdatera status. Har inte gjort de på 1 vecka nu, wooooow...... Man blir ju för tusan FB-beroende så det står härliga till. Men när jag såg det där, "checked in" - mojset, då blev jag övertygad om att FB är en grej enbart för att hålla kolla på människor. Och så offentlig vill jag inte vara. Vart jag är behöver faktiskt inte alla veta. Och vad jag gör 1 gång i timman behöver faktiskt inte alla veta heller. Jag fick till och med veta att arbetsgivare blir uppmanade att kolla upp ifall personen dom tänker anställa har FB och isåfall, kolla vilka grupper den personen är med i, om den personen har några "konstiga" vänner etc etc. Skoj? Njaaa.. Kanske inte. Men men, det är ju helt upp till var och en vad man tycker är OK och inte. Personligen tycker jag nog numera att man viker ut sitt liv lite väl mycket nu via FB. Helt ärligt, jag bryr mig inte ett sk*t om "Börje" är på Mc´Donalds..... Det är bara sjukt, helt sinnessjukt om ni frågar mig. Ja ja, nu ska jag gå in på FB och kolla vart alla mina kompisar är, IFALL jag skulle vilja gå dit och hälsa på ;) vi sees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0