Trötter

Ikväll är jag lite trötter faktiskt. Har vart i Göteborg och lämnat min mormor. Så nu sitter jag i mammas soffa och päser. Ska jobba imorgon och på lör. sön. så jag sover här. Kanske inte hela helgen, men inatt iallafall. Jag vill handla saker till huset, men vet inte vart jag ska handla det någonstans. Det är roligare att köpa saker man springer på hux flux. Men jag är ju aldrig ute på sånt så är lite svårt att springa på saker. Hmm, ja ja. Den dagen kommer den med. Nu har jag inget mer att skriva. Min bror tycker att man ska stänga ner sin blogg om man inte får några kommentarer för, blogg utan respons = DÅLIG blogg. Kanske är det så? Borde jag kanske sluta blogga helt? Gör de ju inte jätte ofta, men lite då och då iallafall. Hmm, tål att tänkas på. Vi hörs. Eller....??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0