traumatisk upplevelse..

= magsjuka. Resultat - gå till en psykolog. Behöver jag säga mer? Jag är störd. Nog om det.


Jobbat, ätit, lekt, päst, så har min lördag sätt ut än sålänge. Blir väl en film och horisontalt läge i soffan ikväll. Sköönt. 


Nästa helg är jag ledig, hääärligt. Det är kul att vara ledig samtidigt som Tobias, men då det oftast är helger jag jobbar så är vi inte alltid hemma samtidigt. Men men, det funkar ju ändå. Jag ska inte klaga, jag gillar att jobba. (= jag gillar pengar) (=jag gillar att handla saker) (= måste jobba för att kunna göra det) .. hohohihi


"Jag har det förbannat bra", det tänker jag varje gång jag sneglar blicken och tittar på brasan som brinner. Så njuter jag, av allt fint jag har runt omkring mig. 


Nu tog det slut. Har inget mer att skriva. Min "blogg" är ganska dö tråkig. Jag vet. Men kan ju inte sitta här och skriva ner exakt hur mitt liv är, då skulle ni bara bli avundsjuka. Hahaha. Jaa, vem vet, jag är för rolig. Vi hörs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0