trådlöst..

..nätverk, ibland är det allt bra gött att fusksurfa på grannens nätverk ;) Helt plötsligt stod det att jag va ansluten till ettnätverk, så varför inte t'nkte jag? :) Sitter i vilket fall som helst hemma i soffan, väntar på att lilla gumman ska vakna så vi kan åka med Camilla och handla växter. Älskar Blomsterlandet. Camilla och barna va här imorse och myste, alltid lika trevligt. Och nu ska vi snart åka till BL. Löööwely. I helgen trodde jag att jag skulle jobba, men de va visst nästa helg, så nu har jag och T fått förfrågan om vi vill hänga med Danne och Camilla och några till ut i Uddevalla. Att gå ut och träffa folk och dricka lite öl är ju alltid trevligt, det är dagen efter som är mindre trevlig.. Så det tar emot lite. Vi får se hur vi gör. Det spelar ju ingen roll hur lite jag dricker jag blir ändå ras dagen efter + 2 dagar framåt... Segt. Nu sist tog musten ur mig. Jag tål nog inte alkohol längre :) men men.. nu funderar jag på att veckaa lufsan för nu har hon nanat i nästan 1,5 timme.. Jag är rastlös och så längtar jag lite efter henne faktiskt.. Kan man mä att "låtsas-väcka" henne? haha stygg morsa. jaja, nu ska jag dra. vi sees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0