aktion

Idag har jag vart på aktion, går dessvärre aldrig därifrån tomhänt.... Och jag va inte sämre den här gången heller :) En as snygg byrå, som såg antik ut och en jätte häftig lampa (förlåt Lampan för att jag syndade.... hoho) den va ganska hög och så va foten av gammla återvunna trädgrenar typ.. Hmm, svårt att förklara. Men den va jätte fin! Väldigt speciell! hade bestämt mig för byrån och lampan, för lampan skulle va grymt snygg på byrån. Men så ropade han upp lampan först, så då va jag ju tvungen att köpa byrån. Tur pappsen va med och sponsra mig ;) Han sa bara, köp. Hela tiden. Haha. Han får hänga med mig ett par gånger till innan jag låter honom gå själv på aktion. Han ville köpa lampan för 1000 kr mer än vad jag fick den för. De tyckte han va ett fynd. Nej nej.. Man ska vänta så länge de bara går :) Så fyndar man! Och de tycker jag att jag gjorde idag :) Nu ska jag snart åka hem med min lilla älskling till min stora älskling. Men först ska jag kramas med min bästa storebror!!!! ha de spade, gå på Kronans aktionsbyrå, de är skiiit kul!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0