2011

Så nu va året 2011 här, jösses vad tiden går fort!! Minns det som igår när milleniumet skulle firas, vi va i Trollhättan vid 12 slaget och skulle se när dom öppnade fallen. Påvägen därifrån såg jag en jätte full kille som vinglade runt vid vägkanten. Jag rös, för jag tänkte att "han kommer nog att spy..." Då sa jag till mamma när vi kom hem, "mamma, jag ska aldrig vara ute, jag ska vara hemma med dig jämt"..... Hmmm, och hur gick det med det? Haha :) Sådär va.. Och en och annan upcoming har man ju haft när man vart på fylla.. Usch. Ja ja, nu ska vi åka hemåt, har nämligen varit ute på kusten över natten. Mysigt!! Idag klättrade min lilla unge och för trappan, hur sjukt är inte det då?????? T gick bakom och såg till så att hon inte skulle ramla bakåt. Haha, hon är ju gryyyym!!! Och står själv gör hon också. Mitt lilla underbarn!! Jag är SÅ stolt! Ja ja, nu har jag uppdaterat er lite .. Nu ska jag packa ihop våra saker så att vi kan åka hem. Ha en fortsatt trevlig söndag och en god fortsättning! 2011 kommer bli SÅ bra! Det önskar jag er alla! Speciellt vissa som haft ett lite jobbigare 2010, hoppas detta året blir erat! Med kärlek, Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0