2 barnsförälder

Ja, tänk om man skulle bli det? Va konstigt det känns. Känns helt sjukt att jag skulle kunna älska någon annan så som jag älskar Felicia? Men tydligen kan man det. Hmm.. Ja ja, det återstår att se.


Idag har jag vart på BVC, allt såg bra ut. Skönt. Efter det gick jag till Klinik Pangea och fyllde ut läpparna lite. Skönt att få det gjort. Nää, skämtosido. jag va där och hälsade på Emmy :) Finaste Emmy, hon ska ha barn nr. 2 nu i April :) Tänk, då blir Flisan 1 år. Dom kommer leka massa ihop!! Och lilla Linnea som bara är ca. 6 månader äldre än Flisan, dom kommer också ha massa kul ihop. Så himla roligt. I vilket fall som helst, satt där i 2 timmar och bara tjöta, Flisan slocknade ju så då kunde vi verkligen ägna oss åt bara en massa massa tjöt :) Efter det åkte jag och hämtade ny bil barnstol till Flisan, Therese hade en som Milo haft och den verkar funka bra till Flisan. Så den köper vi nog. Bäste Therese, hon är allt en räddare i nöden :) Hon hade dessutom blivit påkörd av en lastbil idag och så försökte lastbilschauffören smita. IDIOT!!! Ja ja, efter det va jag och lämnade tillbaka Flisans gamla bilstol ute i barnvagnsbutiken. Och efter det, då va jag hos bilhandlaren, mitt favvoställe efter Blomsterlandet. Jag hittar alltid någon bil jag vill ha ;) Haha. Och sen åkte jag tillbaka hem till morsan. Där stod det mat på bordet, lyx. Och nu sitter jag här och skriver. Shit, snacka om att berätta om sin dag. Oerhört sorgligt egentligen. Men men, ni kanske tycker det är kul? Jag tycker det är kul att läsa andras bloggar iallafall. :) Slumrar nog hos mamma inatt igen, åker hem och har frfedagsmys med min älskling imorgon istället. Åh, han är bäst. Idag är jag extra kär i honom. Min lilla gubbe. Ja ja, nu pyser jag. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0