söndag

Ute hos pappsen, har ätit middag:) Köttbullar blev det idag, im löööw it! Spelade flipper förut, Flisan garvade ihjäl sig! Hahaha.. Hon skratta så hon kiknade, sen fick hon hicka :) Lilla lilla lufsan <3 Nu sitter jag och letar golv, håller ju på att renovera våran klädkammare. Så snart kommer jag äntligen ha ett heeeelt rum som garderob! <3 Älska att inte behöva ha garderober i sovrummet! Men men, en vacker dag kommer vi väl att få stå ut med det, får då ska väl nästa unge ha de rummet som sitt :) Om vi inte flyttar till större vill säga ;) Det återstår att se.. Nu ska jag iallafall leta vidare efter golv, det är rooooligt! Kom på att jag måste föra över pengar till en gubbe på Tradera, har ju beställt ännu mer väggtexter.. Sköj! Då kommer dom i veckan :) Och just det ja, jag har målat om en sängram, den blev dunder fin. På den ska jag sätta en text också :) T blir galen på alla mina texter, men men, han tycker de ju blir fint :) Nu drar jag. Peace

Kommentarer
Postat av: alexandra da king

fan va bra jobbat :D

2011-02-14 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0