im aliiiive

jepp, hör och häpna, jag lever! Just nu sitter jag på min lillebrors rum och väntar på att min pappa ska höra av sig.. Flisan ska vara med sin mormor heeela helgen, harregud, hur ska detta gå? Jag har inte varit ifrån henne så länge förut. Känns konstigt och ledsamt och ensamt. Men man kanske ska passa på att försöka sova och kolla på film? ;) Från början va de ju så att vi fick för oss att åka till London och kolla på fotboll, men precis när jag skulle boka flyg kom jag på att mitt pass gått ut.. Typiskt.. Men mamma ville passa Flisan ändå, hon hade planerat med min mormor att dom skulle komma dit och mysa i helgen. Så nu har dom precis åkt. Jaha.. Så nu sitter jag här själv. Ja ja, nog om det.
Ska iallafall träffa pappa så ska vi äta lunch och ta en shoppingrunda. Måste fylla ut min garderob nu ju. Haha, nä jag skoja. Jag ska faktiskt se om jag hittar lite vardagliga kläder faktiskt, det är ont om det i min garderob. Har egentligen bara sommarkläder och fest-kläder. Glömmer att köpa vardagskläder. Men men, så kan det ju va.
Ikväll vet vi inte vad vi ska hitta på. Imorgon ska vi iallafall gå ut och käka kött, kolla fotboll och dricka pilsner. GOTT! Ja ja, mer vet jag inte.
Golvet blev jätte fint iallafall, nu skall det bara inredas med detaljer. Kristallkrona, hög smal byrå, en snygg ganska stor "pall", spegel, skoställ och lite mer grejer. Vi får se hur slut resultatet blir. Har ju än sålänge bara en bild i huvudet. Men de blir nog bra. Sen går vi på sovrummet.
Nu orkar jag ej skriva mer. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0