halo

Ojsan de va ju väldans längesedan jag skrev något här ju! Men men, nu lämnar jag ju ett spår iallafall :) Har fortfarande inte skaffat internet hemma, men nu e de på G! Göööttt!!! Så då kanske jag blir bättre på att uppdatera.. Säger inget så har jag ingenting sagt :) Imorgon blir de jobb iallafall och på söndag med. Förra helgen va jag ute och dansade discooo på Harrys! Hahahaha.. Discoo = hoppa, vifta med armarna, skrika, skratta och veva! Brorsan drog ju till Bali i söndags så vi körde en "sista" utgång innan han drog :) Jag och lillbró ägde ju iallafall sönder dansgolvet :) Hade inte tid att dricka så jag va ju pigg som en mört dagen efter :) GÖTT! Eller jo, en drink tog jag :) Va iallafall hur trevligt som helst! Vad mer? Flisan växer så de knakar, har fått 2 tänder nu också :) Stor tjej ju! Snart 1 år redan!? Guuudars va tiden går fort! Mer? Jag ser ut som vanligt, har inte blivit fit ännu. Fan. Känns som att Beach 11 får bli Beach 12 (15?) istället... Haha. Urkass, jag vet. Men de är så jääääkla gott med mat ju! Nää, nu har jag skrivit nock! Ska du handla lampor så kom ut till Lampan imorgon, jag jobbar. Fixar braaaa pris brorsan! ;) See ya motha fucka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0