ägd

Funderar och funderar och funderar lite till.. att välja utbildning är inte lätt minsann. Dyrt är det också. Så det måste ju bli något som betalar sig. Och som jag samtidigt tycker är roligt, intressant och trivsamt. Hur får man alla dessa faktorer att gå ihop? Men nu tror jag att jag kommit på vad jag ska läsa. Det innebär 4 års studier. Men de är ju som alla andra utbildningar. Dessutom får jag en magisterexamen och inte bara en kandidatexamen. Jag tror jag ska köra på det här. I allra värsta fall får man väl hoppa av om man känner att de inte är rätt. En fin utbildning är det iallafall. Nu ska jag plocka lite, det tar aldrig slut :) plocka plocka plocka. Flisan är kung på att sprida ut Sina grejer. Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0